A l’inici vam fer la planificació de les quatre PAC del projecte. Cada un de nosaltres individualment es va encarregar de la planificació d’una PAC i en vam fer un document; sempre, però, comptant amb l’espai de debat del grup per comentar de manera dinàmica les qüestions pertinents. Vam procurar que la planificació fos ben acurada detallant al màxim tots els aspectes que hi intervindrien per tal d’evitar dubtes i entrebancs més endavant.
Després vam emprendre la tasca de localització d’informació a la xarxa i va ser força positiva; van fer la recollida entre tots de una bona representació del tema de literatura europea. Pel que fa a les eines de tractament de la informació, hem creat un blog i ens anem familiaritzant amb la wiki que ens està resultant una mica més difícil del que esperàvem. Tot i que ens porten alguns maldecaps ho anem solucionant entre nosaltres, sigui treballant individualment, a traves del fòrum de debat o com a últim recurs acudint al consultor. Pel que fa a aquestes eines, per assolir el nivell de competència que perseguim, potser serà necessari allargar una mica el termini tal com ha ofert als grups el consultor.
Hem estat fent les tasques assignades i hi ha hagut molt bona col·laboració entre tot l’equip. La Helena i la Laura han sabut coordinar les PAC 1 i 2 molt encertadament.