divendres, 29 d’abril del 2011

Seguiment de la planificació

A l’inici vam fer la planificació de les quatre PAC del projecte. Cada un de nosaltres individualment es va encarregar de la planificació d’una PAC i  en vam fer un document; sempre, però, comptant amb l’espai de debat del grup per comentar de manera dinàmica les qüestions pertinents. Vam procurar que la planificació fos ben acurada detallant al màxim tots els aspectes que hi intervindrien per tal d’evitar dubtes i entrebancs més endavant. 

Després vam emprendre la tasca de localització d’informació a la xarxa i va ser força positiva; van fer la recollida entre tots de una bona representació del tema de literatura europea. Pel que fa a les eines de tractament de la informació, hem creat un blog i ens anem familiaritzant amb la wiki que ens està resultant una mica més difícil del que esperàvem. Tot i que ens porten alguns maldecaps ho anem solucionant entre nosaltres, sigui treballant individualment, a traves del fòrum de debat o com a últim recurs acudint al consultor. Pel que fa a aquestes eines, per assolir el nivell de competència que perseguim, potser serà necessari allargar una mica el termini tal com ha ofert als grups el consultor. 

 Hem estat fent les tasques assignades i hi ha hagut molt bona col·laboració entre tot l’equip. La Helena i la Laura  han sabut coordinar les PAC 1 i 2 molt encertadament.

1 comentari:

  1. Crec que la clau de l'èxit en una assignatura com aquesta és una bona planificació. Jo, en algun moment, m'he vist desbordada per la necessitat de connectar-me tan sovint a l'espai de grup. En altres assignatures podia treballar moltes hores un sol dia a la setmana en comptes de poca estona cada dia, com passa amb les TIC. Aquest sistema, per motius personals, no em va gaire bé. Afortunadament, he anat a parar en un grup on tots fem tot el que podem, amb ganes i respecte i ens hem sabut distribuir bé la feina. Gràcies a això puc anar seguint bé l'assignatura.

    ResponElimina