dimecres, 8 de juny del 2011


Nocions de tecnologia II

Enllaçant amb el que comentava anteriorment, respecte els avantatges de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions, se'm va "oblidar" opinar sobre què passa quan alguna cosa falla.... Darrerament me n'he recordat molt, perquè inexplicablement he estat força dies sense poder introduir cap comentari al Blog.
Tant els meus companys com el Jordi m'han intentat ajudar, indicant-me el que podia provar, inventant-nos mil maneres de fer el que se suposa que és ben senzill.... però res.
I avui, la vegada deu-mil que ho he provat...de repent m'ha funcionat. He fet EXACTAMENT el mateix que he fet deu-mil vegades els darrers dies.
Misteris de la informàtica...... Ara,...aquesta cara oculta i misteriosa no m'acaba d'agradar!!!

1 comentari:

  1. Em sembla que tothom que fa anar aquestes “maquinetes” ha tingut alguna experiència d’aquest tipus. O, si no l’ha tingut, segur que algun dia la tindrà. A mi ja m’ha tocat! I és desesperant.

    ResponElimina